5 Nisan 2014 Cumartesi

SAÇ BAKIMI #1 HC Complex Yorumlarım


Fiyat : 45 tl 

Öncelikle kısaca Hc Herbal Hair Cair Complex'e değinecek olursak kendisi bir saç bakım yağıdır.
Ardından kendi saçımdan bahsedecek olursak boya, açıcı, perma, röfle, brezilya fönü görmüş ince telli bol kırıklı doğalda da açık renkli olan ve seyrek kedi kuyruğudur :)

İDDİASI:
  • 6 Farklı etkisi ve patentli formülü ile saçın sağlığını koruyacağını ve bir çok saç problemine çözüm bulacağını iddia ediyor.
  • Saçı daha hızlı uzatma
  • Doğal ve profesyonel bakım
  • Kepeğe ve saç derisi problemlerine çözüm
  • Dökülme karşıtı aktif etki
  • Yıpranmalara karşı koruma
  • Kolay şekil alan, hacimli, parlak saçlar
YORUMLARIM:


  • İlk olarak sadece bu bakım yağını değil yanında daha bir çok bakım yaptığımı belirtmek istiyorum.
  • Saçımın kesinlikle daha hızlı uzadığını gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.
  • Doğal bir bakım içeriğinde hiç bir zararlı madde yok bu yüzden içim bu konuda da çok rahat.
  • Kepek ya da saç derisi problemim yok bu konuda yorum yapamayacağım fakat böyle bir problemede sürüklemedi beni.
  • Dökülmem %100 durdu diyebilirim ellerimle çekiştiriyorum saçlarımı kopmuyor, kopmuş saç olmuyor. (Normalde dökülmem çok olurdu)
  • Kırıkları önlemedi zaten böyle bir iddiası yok ama kırıklara karşı koruduğunu hissediyorum çünkü saçıma eski nemini geri verdi. Kırıklarımı cm cm kestiriyorum belli aralıklarla tek kurtuluşum.
  • Kolay şekil aldığını söyleyemem saçlarım çok anormaldir gördüğü kimyasal ve şekillendirici zararları onu böyle yaptı ama daha parlak ve hacimli olduklarını söyleyebilirim.


EKSİ YANLARI:


  • Bu yağın eksi yanını bulup söylemek çok zor kesinlikle ama illa söyleyecek olursam ;
  • Fazla yağlı olmasından mütevellit bazıları için saçtan arındırması zor gelebilir. (Saçları ıslatmadan bir tur şampuanlayıp yıkayın ardından normal yıkayın kolayca çıkacaktır(alıntıdır))
  • Kokusunu beğenmeyenler var ben ba yı lı yo rummmm.
  • İlk sürüşlerde saçta dökülmeler oluyor bu dökülecek saçın aslında yağla birlikte ele yapışarak biraz erken dökülmesinden kaynaklanıyor devamında saçlar güçlendiği için böyle bir durum pek yaşanmıyor.
AYRICA - TAVSİYE - FİKİR

Eski bir rimelimin fırçasını temizledim ve Dax SuperGroyu kirpiklerime de sürüyorum. Aynı zamanda Hc Complexide 1 hafta önce yanlışlıkla bir tutam kirpiğimi kopartmama rağmen hemen yenilenip çıkarak toparlandı ve kirpiklerim uzadı.


Sorularınız, yorumlarınız varsa bekliyorum :) Beğendiyseniz blogumu takibe alın öpüyorummmmm
(fotoğraf alıntıdır)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder